Stena Line har sjösatt en ny mobilsite där fraktkunder kan få information om sina bokningar direkt i telefonen. Med några klick på mobilen kan användaren få upplysningar om allt från ändringar i tidtabeller och beräknade väntetider till uppgifter om fordonets längd och vikt. rnrnGenom tjänsten, som kallas Smartnet Mobile Services, kan kunderna logga in och få tillgång till bland annat en avancerad ”track-n-trace”-funktion, där det till exempel går att få fram detaljer om genomförda bokningar för ett visst fordon, såsom vikt och längd, om fordonet är incheckat, står på väntelista eller om fartyget har avgått. Det går också att ta del av aktuella tidtabeller med ständigt uppdaterad information om ändringar eller förseningar, beräknade väntetider och kontaktuppgifter. rnrnTjänsten är utvecklad för telefoner baserade på Microsoft Windows telefonoperativsystem, och kommer inom kort att breddas till ytterligare plattformar. Mer information om tjänsten finns på www.stenalinefreight.com.rn
Kolla fäjebokningen via mobilen
Stena Line har sjösatt en ny mobilsite där fraktkunder kan få information om sina bokningar direkt i telefonen. Med några klick på mobilen kan an...
Om artikeln
Publicerad: 2007-02-22 00:00
Kategori:
Nyheter
Taggar: